lauantai 4. elokuuta 2012

Wc-ankan uusi elämä

Ei mikään ole niin viksu kuin osaava nainen. Sain juurikehrätyn langan pestyä ja piestyä kun sitä kuivumaan nostaessa totesin sen olevan tavattoman ylikierteistä. No, sehän on helppo fiksata, painoa perään niin lanka oikenee.


Wc-ankka oli eka asia mikä käteen osui (kiitos siivouspäivän). Ja sehän toimii loistavasti! Ihan parasta!

Kävimme viime viikonloppuna Billnäsissä äidin kanssa ja täytyy sanoa, että olin vähän pettynyt. Tai, no, kun Tampereen messuihin tottunut, on vaikea tyytyä vähempään. Positiivista oli, että heinäkuun (pakko)lomaillut villavyyhti oli paikalla. Pääsin vähän helpottamaan vierotusoireitani..




Olen kyllä oikeasti neulonutkin. Olen, olen! En mitään suurensuurta, mutta jotain kuitenkin. Hitaanlaisesti, kun kehruuttaa enempi.. Siitä lisää kun olen saanut kuvattua jotain mitä kehtaan näyttää.

Ei kommentteja: