sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Käpysoppa

Mä innostun herkästi. Impulssiostaja. Okei, kalliimpia juttuja tulee harkittua ehkä enemmän kuin sekunti tai kaks, mut yleensä minä näen, minä haluan ja minä myös ostan. Sama pätee myös kaikenlaisiin uusiin juttuihin joita täällä internetin ihmeellisessä maailmassa tulee vastaan. "ai tollaiki vois neuloa! -ompa hieno! -mitenköhän tuo on tehty.." Ja harmittavan usein käykin sitten niin, etten sitten osaakaan vaikka kuinka olen kuvaa katsonut ehkä minuutin. Aika jännä!

Nyt päätin, että paneudun aiheeseen. Luen kirjasta, luen netistä muiden kokemuksia, hyviä vinkkejä ja tapoja toimia. Tän täytyy mennä ny jotenkuten oikein ekalla yrittämällä. Koska olen opiskellut. Ja tästä se sitten lähti.



Päätin värjätä lankaa. Lainasin äidiltä Anna-Karoliina Tetrin luonnonvärjäys-kirjan. Kävin keräämässä 1,5 kiloa männynkäpyjä, joiden kirjan mukaan pitäisi antaa lankaan punaruskea sävy. (Näkyy seassa olevan yksi kuusenkäpykin, lapseni auttoi..) En oikein tiennyt onko keräämisajankohtani pielessä värin saamiseksi, joten heitin varoiksi yhden ruosteisen hevosenkengän mukaan. Ei siitä haittaa ainakaan luulisi olevan..? Joka tapauksessa tällainen käpysoppa nyt likoo pari päivää ja sitten pääsemme taas eteenpäin. Ihan jo itteänikin jännittää.. :) -Stay tuned-

Ja sit vielä pari parempaa kuvaa mun uudesta ihkusta huivista, joka on lämmin ja pehmeä, eikä kutita tippaakaan. Jei!



Olen lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen vaikka (tai ehkä jopa sen takia!) malli onkin omasta päästä.

Ei kommentteja: