sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

The liivi

Soon si valmis. Mun "72. Naisen neulottu poolopusero" (Novita kevät 2012). Paitsi etten tehnyt omaani hihoja. Enkä poolokaulusta. Enkä löydä netistä sopivaa linkkiä tähän lätättäväksi jotta näkisitte mitä oikeasti yritin tehdä. En onnistunut. Tein jotain (omasta mielestä) parempaa! =D

Riisuttu versio poolopuserosta
aka the liivi
Gjestal Janne
(85% villa, 15% polyamidi)
308g

Tätä lähdin ihan tarkoituksella tekemään "ohjeen vierestä" eli neuloin pyörönä kainaloihin saakka ja yläosat sitten erikseen. Hartiat silmukoin. Tästä kirjoittelin jo aikaisemminkin ja porasin kun käsiala oli kiharaa kun lanka tuli purettua käyttöön eräästä ufoutuneesta (UFO= UnFinished One/Objekt) tunikasta. Hienosti Janne sileytyi päästyään huuhteluainekylpyyn.



Ja juu, mun on taas tukka kampaamatta. Omistan kyllä harjan. Puuhamaassa keskitytään enemmän neulomiseen kuin ulkonäköön mutta lupaan että jossain vaiheessa vielä laitan tänne kuvan jossa oikeasti olen edes yrittänyt huolitella itseäni.. (ajasta en sano mitn) Kuva pitää ottaa sillon kun on joku sitä ottamassa, eikö niin?


Mutta hyvä tästä tuli. Olen tyytyväinen.
Ja mitä sitten? Pitsihuivi olis puikoilla mutta jostain järjettömästä syystä se ei yhtään nappaa. Piti sitten keksiä jotain ihan muuta:


2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Komian isot lehtikuviot!

(Olen näkevinäni pääkallon alimmassa kuvassa...)

Maija kirjoitti...

Hihii.. Näet ihan oikein :D